Стратегията на Байдън е по-насочена към платформи, предпочитани от младите избиратели, като Instagram и TikTok
Белият дом реши да създаде екип от блогъри, който ще популяризира президента на САЩ Джо Байдън преди изборите през 2024 г., пише Axios. Кандидатурата на президента Байдън, която все още не е официално издигната за преизбиране, ще разчита на стотици „влиятелни“ в социалните медии хора, за да рекламират постиженията на Байдън.
Според изданието блогърите скоро ще бъдат оборудвани със собствена стая за брифинги в Белия дом.
Съдържанието, което блогърите ще произвеждат, ще бъде насочено към младите избиратели, които ще могат да устоят на последователите на бившия президент на САЩ Доналд Тръмп в социалните мрежи. Стратегията на Байдън е по-насочена към платформи, предпочитани от младите избиратели, като Instagram и TikTok.
В същото време администрацията на Байдън по-рано нарече китайската социална мрежа TikTok заплаха за националната сигурност на страната. Белият дом също поиска собственикът на TikTok в САЩ, компанията ByteDance, да продаде услугата или да бъде изправен пред заплахата от пълно блокиране в Съединените щати.
източник: manager.bg