Варненци са възмутени от безбожно скъпата кампания на „Възраждане“

0
54

 

Откъде „Възраждане“ има толкова пари, тъй като държавната субсидия, която партията е получила за последните няколко месеца, едва ли може да покрие такива огромни разходи?

Варненци са възмутени от безбожно скъпата кампания на кандидата за кмет Коста Стоянов, издигнат от „Възраждане“, пише изданието „Истината за Варна“.

Почти неизвестният за варненци Коста Стоянов се появява в публичното пространство чрез изключително агресивна реклама, която се реализира чрез над 150 билбордове и реклами по спирки на градския транспорт, които струват над 312 хиляди лева. Варненци са възмутени от безбожно скъпата реклама и се питат какво стана с обещанието на „Възраждане“ да върнат партийната субсидия и защо тези пари не се дадат за децата, за линейки, кувьози, а се дават за реклама на един политик.

Варненци коментират и друг интересен факт:  че и братът на кандидата на „Възраждане“ – Георги Стоянов – е кандидат за кмет на Бяла, но от ИТН, не от „Възраждане“. Това допълнително кара хората да се питат защо да гласуват за човек, който не е подкрепен дори от собствения си брат.

Подобна агресивна и ужасно скъпа рекламна кампания на „Възраждане“ се наблюдава и в София, където кандидатът на партията изниква от почти всеки ъгъл по улиците и булевардите на града.

Хората почти ежедневно са свидетели на предизборни участия на кандидатите на „Възраждане“ в големите телевизии и се питат: Нали Костадинов обвиняваше тези медии, че са слуги на американците и са продажни, а партията му ги ползва ежедневно?

Логично възниква и въпросът откъде „Възраждане“ има толкова пари, тъй като държавната субсидия, която партията е получила за последните няколко месеца, едва ли може да покрие такива огромни разходи?

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here