Корпоративно етническата партия на Доган и Пеевски експериментира нови трикове за подвеждане на избирателите за местните избори на 29 октомври.
Показателно в това отношение е представянето им в родопската община Чепеларе. Тя е от малкото в смолянска област, които не се управляват от ДПС. На предишните кметски избори партията на Доган получи отрицателния вот на чепеларци. За това тази година мимикрират и се представят с марката „Новото време“. На предизборния им плакат е изписано само „Новото време“, но хората на Доган обясняват, че били коалиция от много партии, и нямало как да изпишат всички. Целта е хората да бъдат заблудени и объркани, но реално става дума за същите играчи. Както през 2019 година и сега кандидат за кмет на общината е Анета Пашалиева, която до скоро беше и общински съветник от ДПС. Неизменно с нея за втори път в листата са и Недка Пакулева и Филип Делисивков. Те са били и кандидати за народни представители от ДПС. Проблемът е, че ДПС са непопулярни и нежелани в общината и заради това прибягват до заблуда с други политически марки.
В политическите кръгове на Чепеларе се коментира, че ДПС и БСП опитват да направят задкулисна сглобка, но родопчани били наясно с корпоративните им интереси.